הגשת תלונה

מידע לצרכן - אופן הגשת תלונה במעבדות ביולב (מזון ומים) 

  1. תלונות צרכן תרוכזנה בידי מנהל מערכת האיכות של המעבדה.
  2. עם קבלת תלונה מצרכן, תירשם התלונה בדו"ח אי התאמה ותועבר לידי המנהל המקצועי ומנהלת האיכות.
  3. באחריות המנהל המקצועי ו/או מנהלת האיכות לבדוק באם התלונה מוצדקת ולמסור תשובה לצרכן תוך 4 ימי עסקים.
  4. אם תהליך הבירור / טיפול בתלונה מתעכב, יש לעדכן את הצרכן.
  5. בהתאם לאופי התלונה וחומרתה תבוצע פעולה מתקנת על ידי המנהל המקצועי ו/או מנהלת האיכות.
  6. תוצאות בדיקת התלונה יעוברו למתלונן לאחר אישור וסקירה על ידי מנהל המקצועי ו/או מנהלת האיכות - מי מבניהם שלא היה מעורב בפעילויות המעבדה המקוריות הנידונות בתלונה.
  7. אופן הגשת התלונה תתבצע באמצעות דואר אלקטרוני לנמענים המפורטים מטה או בפנייה מקוונת באתר.

 

נמענים למשלוח תלונה:

שם

תפקיד

אימייל

ד"ר עמיחי יבלוביץ  

מנהל מעבדת המזון                 

amichai@biolab-chemicals.com                

ד"ר אסתר קוסטיאל

מנהלת מעבדת המים   

ester@biolab-chemicals.com

מיטל קלוו

M.Sc. מנהלת מחלקת HACCP

meitalc@biolab-chemicals.com

אילונה יופה

מנהלת מערך הבקרים והדוגמים

ilonay@biolab-chemicals.com